Hemma från London

Hej! Jag har varit i London nu i veckan med min klass och det har därför inte blivit något bloggande. Jag blir så glad när jag ser att mina trogna bloggläsare tittar in här. Men nu är jag tillbaka och ger bloggen en "nystart". Den nya designen som har varit klar länge ska äntligen upp också. 
Idag red jag alla ponnyerna. Först ut var Tjorven. Hon var suuuperbra idag! Väldigt pigg, men minst lika arbetsvillig. Så vi jobbade mest i traven så hon skulle bli lugn och slappna av i överlinjen. Hon gjorde allt superbra. 
Sen red jag Tambor. Det gick bra, han lyssnade och hade bra energi från bakdelen. Jag lade mycket tid på galopparbetet och få upp framdelen och vikten på bakbenen ännu mer.
Sist var Tusse. Han var också jätteduktig idag! Så pigg och framåt. Jag galopperade även honom lite mer än jag brukar och flyttade mycket i sidled i galoppen. Vi började leka fram galoppiruetterna lite också. Det är väldigt långt kvar men han gjorde det förvånansvärt bra. Jag hade inga krav utan testade lite för skojs skull. 
En fin bild min klasskompis Malin tog i London. 
-Ellen-
Vardagligt | |
Upp