Ellen&Ellen

Igår lastade jag Tusse och åkte jag till min kompis Ellen och red ut en sväng med henne. Det var supermysigt! Vi var ute i över en timme och red i alla gångarter, klättrade och mycket mer. Vi hade superkul och efteråt red vi och hoppade lite på hennes ridbana, vi bytte även ponnyer. Jag fick rida hennes supergulliga och duktiga ponny och hon fick rida Tusse. Hon testade även något litet språng. Hon klarade honom väldigt bra. Sen bytte vi tillbaka så hade hon lite hopplektion för mig. Vi hoppade först enkelhinder ca 90cm-1m och avslutade med en kombination. Det gick jättebra så det känns bra inför söndagens start med honom. 
Idag ska Tambor och Tjorven ridas, om jag hinner tar jag Tusse också. Imorgon skulle jag vilja hoppa Tjorven och kanske känna lite någon litet språng på Tambor inför tävlingen också. 
-Ellen-
Vardagligt | |
Upp