Nu vänder det

Tambor var helt underbar idag! Jag och mamma var i Jönköping i dag på Charlies och så. Jag hittade en massa fina grejer som fick följa med hem, bl.a. ett träns, ett par nya ridskor, täcke, graman och hagboots till Tambor. 
Jag testade nya tränset nu på eftermiddagen när jag red och jösses vad bra han gick! Jag har ingen aning om det var tränset eller vad det var som gjorde att han var så fantastisk men nått var det iallafall.
Det känns så himla gött att vi äntligen kunde få ett sånt där ridpass när man bara kan sitta med ett leende i sadeln. Så nu hoppas jag verkligen att det fortsätter såhär så vi kan få en riktigt rolig sommar! 

Essunga 18/5. Den ridningen och dem sprången vi hade här med lite mer rutin och självsäkerhet och den glädjen vi hade idag så kan det bli riktigt bra på banorna i sommar.
-Ellen-
Vardagligt | |
Upp